Intrebari Frecvente

Î: Trebuie să plătesc pentru livrare?

R: Costurile noastre de livrare sunt 20 RON pentru toate comenzile sub  450 RON. Comenzile de peste 450 RON se califică pentru livrare gratuită; trebuie doar să selectați „Transport gratuit“ la efectuarea / finalizarea comenzii.

Livrarea este gratuită pentru comenzile de peste 450 RON pe teritoriul României, cu excepţia anumitor localități unde firmele de curierat nu pot ajunge.

Î: Jucăriile noastre sunt sigure, îndeplinesc condiţiile de siguranţă?

R: Toate jucăriile noastre poartă marcajul CE și sunt testate conform celor mai înalte standarde.

Î: Oferim livrare internaţională?

R: În acest moment putem livra doar în România.

Î: Cum pot contacta Ragtales România?

R: Cel mai indicat mijloc prin care ne puteţi contacta îl reprezintă adresa de e-mail office@best-distribution.ro.

Î: Există modalități alternative de a plăti online?

R: DA. Acceptăm cele mai populare carduri de credit (oferite de cele mai mari companii de carduri de credit) şi de debit.

Î: Pot anula sau schimba o comandă?

R: Acest lucru este posibil, însă va trebui să ne contactaţi în termen de 24 de ore de la efectuarea comenzii; în caz contrar, procesul de anulare / schimbare a comenzii ar putea implica o taxă de livrare, respectiv de înlocuire a bunurilor care au fost vândute.

Î: Oferiţi ambalaj pentru cadouri?

R: Da, putem oferi un astfel de serviciu la ora actuală, contra cost (20 RON punga personalizata din bumbac).

Î: Ce se întâmplă dacă primesc un produs defect?

R: Sperăm că veţi fi extrem de mulţumit de achiziţia făcută. Cu toate acestea, dacă nu sunteţi mulţumit pe deplin de achiziţia dumneavoastră, puteţi returna bunurile din orice motiv, cu condiţia să le trimiteţi în termen de 14 zile de la primire, în perfectă stare comercializabilă şi în ambalajul original. Vom rambursa sau schimba bunuri la alegerea noastră. Produsele vândute nu sunt eligibile pentru restituire / rambursare.

Costurile de returnare sunt responsabilitatea clientului. Taxa de livrare și taxele poștale de returnare vor fi rambursate numai în cazul în care articolul este defect. Noi nu putem fi traşi la răspundere pentru orice pierdere sau deterioare a produselor returnare; prin urmare, recomandăm să solicitaţi dovada expedierii prin poştă şi să folosiţi o metodă de livrare pentru care să semnaţi.

Vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa sales@best-distribution.ro înainte de a returna un anumit produs, indicând motivul pentru returnare și dacă doriți restituirea banilor sau înlocuirea produsului. Vă vom trimite prin e-mail un cod de returnare şi vă vom emite restituirea banilor sau înlocuirea produsului odată ce primim înapoi produsele defecte. Vă rugăm să aşteptaţi între 3 şi 5 zile pentru ca fondurile să fie disponibile odată ce rambursarea este procesată de către noi.

LIVRAREA

Tariful nostru standard de livrare este 20 RON pe teritoriul României.

Livrăm numai pe teritoriul României.

Durata de livrare standard este între 3 şi 5 zile lucrătoare.

Metode de livrare

Pentru a vă livra coletul cât mai eficient şi sigur posibil, folosim o combinaţie între NEMO EPRESS și alte servicii de curierat, în funcţie de dimensiunea şi destinaţia coletului care urmează să fie expediat.

Scopul nostru este de a expedia comanda în termen de 24 de ore de la primirea acesteia.

Dacă anumite produse nu sunt în stoc, vă vom trimite un e-mail cât mai repede posibil şi vă vom restitui orice sumă de bani pe care v-o datorăm.